Allesvoorniks.nl
elke dag de nieuwste gratis producten
Veelgestelde vragen
- Hoe komt het dat de producten gratis zijn?
- Wanneer ontvang ik een gratis product?
- Waarom heb ik het gratis product nog niet ontvangen?
- Wie organiseert de acties?
- Wat gebeurt er met mijn gegevens als ik een product aanvraag?
- Er gaat iets mis, wat kan ik doen?
- Wat moet ik doen als een link niet werk?
- Moet ik perse mijn telefoonnummer opgeven?
Staat jouw vraag hier niet tussen?
Neem dan contact met ons op.
Hoe komt het dat de producten gratis zijn
Bedrijven geven vaak gratis producten weg omdat ze promotie willen maken voor een product in de hoop dat je in de toekomst het product ook zal aanschaffen. Of ze willen een grotere naamsbekendheid krijgen zodat het bedrijf een groter marktaandeel krijgt.
Wanneer ontvang ik een gratis product?
De meeste producten worden binnen 2 a 4 weken verstuurd. Dit duurt zolang omdat er vaak enkele duizenden aanvragen zijn. Het verwerken van de aanvragen kost eenmaal tijd. Ook zijn er veel producten die je al binnen 2 weken ontvangt.
Waarom heb ik het gratis product nog niet ontvangen?
Dit kan verschillende redenen hebben. Door enorme aanvraag wil het nog wel eens voorkomen dat het enige tijd duurt voordat je het product ontvangt. De voorraad is momenteel op en er moet gewacht worden op een nieuwe voorraad. Minder leuk, maar komt ook voor: op=op.
Om niks te missen kan je het beste elke dag op de website kijken, als je er als eerste bij bent heb je de meeste kans om het product te ontvangen. Schrijf je ook in voor de nieuwsbrief en wordt lid van onze facebookpagina.
Wie organiseert de acties?
Allesvoorniks.nl verzameld acties die op het internet te vinden zijn. Wij hebben geen contact met de aanbieder. Wij organiseren zelf geen acties en versturen dus ook geen samples.
Wat gebeurt er met mijn gegevens als ik een product aanvraag?
De meeste bedrijven gebruiken de gegevens alleen maar om het aangevraagde product toe te sturen en doen er verder niks mee. Soms wordt je lid van de nieuwsbrief, uitschrijven kan dan vaak onderaan de nieuwsbrief. Een bedrijf mag alleen jouw gegevens delen als ze daar aan jou toestemming voor hebben gevraagd. Meestal kan je door een vinkje te zetten toestemming geven als je nog verdere informatie wilt ontvangen van de aanbieder.
Er gaat iets mis, wat kan ik doen?
Soms helpt het om een ander apparaat (mobiel/tablet/laptop/pc) te proberen. Ook kan het helpen een ander internetprogramma te gebruiken (safari/chrome/firefox).
Wat moet ik doen als een link niet werk?
Het kan voorkomen dat een actie is afgelopen, een link niet meer werkt of de beschrijving niet meer klopt. Wij vinden het erg fijn als je dit doorgeeft, bij elk item kan je aangeven als deze niet meer werkt. Wij controleren dan de link en passen deze dan aan.
Moet ik perse mijn telefoonnummer opgeven?
Wil je niet alles invullen in een formulier, bijvoorbeeld je telefoonnummer omdat je bang bent om gebeld te worden. Vul dan 10 nullen (00-00000000) of n.v.t. (niet van toepassing) in. Je kan ook een gratis simkaart aanvragen, dan gebruik je het nummer van de simkaart.
Vind ons leuk!
Volg ons ook op Instagram, TikTok en Threads!